網頁

2014年4月7日 星期一

<相> 某日早餐

 


話說某日
豆潤兩老又出巡搵食
今均去咗
大埔巿政街巿熟食中心度吔早餐  (*´╰╯`๓)♬   



今次係豆潤兩老
第一次幫襯呢個熟食中心  (=´∀`)人(´∀`=)
所以先巡咗個圈
跟住搵咗檔多人嘅
就坐低幫襯 ~~~ (。●∀●。)




(´⊙ω⊙`) 咦?
原來呢度 d 豬扒有層薄脆漿
同平時食開嗰 d 豬扒唔同呢 ~




食飽飽跟住周圍行
唔覺意比小四發現
扑友仔介紹嗰間豆腐花舖  ∑( ゚Д゚  )  
(黎親都會行呢條街
竟然都唔知間舖原來响度 … (◎///◎;) )




為食到飛起嘅小四
梗係咋咋淋衝入去幫襯番碗 (๑´ڡ`๑)
至於大老爺
就重好飽食唔落…  
( d 豆腐花好滑
阿亨利唔整番碗
真係笨咯 ~  (●´艸`)   )




( ´ ▽ ` )ノ 臨走重幫襯買咗樽麵豉返屋企添
(唔…用佢黎煮咩餸好呢?HEA? (o'∀≦o) )


 

20 則留言:

  1. 呢個早餐都算豐富囉。 小四住大埔架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同親我家大老爺食早餐都係咁豐富架 (ノ)'ω`(ヾ)
      我唔係住嗰度,但係一個月都會入去一兩次食嘢同買餸~(๑´ڡ`๑)

      刪除
  2. 呢間阿婆豆腐花好多人幫襯架,10年前唔係呢個舖位架,被迫遷先搬過黎呢邊,不過一樣咁旺場! (≧∇≦)
    豬扒麵檔都好出名架,你識揀喎! hohoho~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見好多扑友都介紹呢間嘢,所以食飽飽早餐都要整番碗黎嘆嘆 ~ (๑´ڡ`๑)
      我唔識揀架,見到邊檔人多,邊樣至多人叫,我哋就跟住叫,包無死! ( ๓´╰╯`๓)♥

      刪除
  3. 喔我都見過呢間豆花店但未食過 , 原來好滑0既 , 下次行開我都要試番碗先 , 謝謝好介紹 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係扑友仔介紹我先知呢間舖,佢重話呢間舖好多人幫襯架 ~ ( ´ ▽ ` )ノ

      刪除
  4. 回覆
    1. 五香肉丁襯埋公仔面,直頭得頂! \(≧∇≦)/

      刪除
  5. 兩公婆又去拍拖﹗SWEET SWEET﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係拍住拖……去買餸先啱!(≧∇≦)

      刪除
  6. 嘩! 碗豆付花似乎好正喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 碗嘢又真係幾滑幾正架!O(∩_∩)O

      刪除
  7. 我有時都會去大埔巿政街巿買餸~
    o個度o既價錢的確幾平~
    熟食檔我就未幫襯過,有機會試下^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你試完好味記得介紹下,等我下次又去試下 \(^∇^)/

      刪除
  8. 咁o岩我果日食完豆腐花,都係買在樽麵豉醬,仲剛剛出左篇"麵豉蒸鯇魚"呀,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我而家咋咋淋過去你度偷師先 ~ ( /^ω^)/

      刪除
  9. \(*⌒ヮ◕)/★・゚゚大埔我多數去廣東吃飯呢
    話咁快又晚安。☁☾。゚\(◕ε⌒* )/

    回覆刪除
    回覆
    1. ( /^ω^)/ 早晨呀神鳳姐!
      係咪廣東燒味呀?我都有去嗰間食過呢 ~ (´∀`=)

      刪除
  10. 喂...小朋友好嗎????

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好好,見你突然間無晒蹤影,你一切安好麻?

      刪除