網頁

2014年4月3日 星期四

<相> 哎!肚餓添 ~




某日晏周
畫畫下嘢嗰時
突然有 d 肚餓  (//∇//) ~咕
於是開咗朋友送嘅手信黎醫醫肚
(唔知點解
畫親嘢就會覺肚餓
時時都想食嘢 ~ 嘻嘻 (๑´ڡ`๑) )



嘩!河童個樣好可愛呢 ~ o(♥∇♥o)
如果可以加埋杯茶
咁就完美咯!( ̄∇ ̄)b
(唔…陣間又開邊盒黎食好呢?
呵呵呵 ♪~( ´▽`) ) 

 

13 則留言:

  1. 河童COOKIE!好味嘛?
    啱哂我,啲朋友成日話我係河童頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大爺仔就話好她味,小四覺得甜咗 d,要襯杯茶囉!(≧∇≦)
      河童係頭頂無頭毛,莫非 Lala 你…… (⊙_⊙;)

      刪除
  2. 回覆
    1. 小四唔好甜嘢,所以覺得甜咗 d,但我家大爺仔就好鍾意!(≧∇≦)

      刪除
    2. 我比較鍾意食咸濕嘢多 d ~ (๑´ڡ`๑)

      刪除
    3. 咸濕嘢我又好少食,不過我鍾意食咸多過食甜

      刪除
  3. 好卡娃兒既餅呀! (≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好鬼可愛呢 ♥︎ ~ ( ´▽`)

      刪除
  4. 回覆
    1. 真係好得意呢 ~ ♥︎ ~ ( ´▽`)

      刪除
  5. 回覆
    1. ♥︎ ~ ( ´▽`) 咁你開咗黎食未呀?

      刪除