網頁

2014年4月28日 星期一

<相> (≧∇≦)ノ某星期六的午餐 ~

 
 
 
話說某個星期六
我家大老爺突然要返工
重要收夜…
(本來編咗佢放假架…
無計啦,要搵食麻!
大老爺,辛苦晒你喇!(◕‿◕) )
 
 
 
臨返工前
阿亨利預備定埋晏周嗰餐
等小四同大爺仔整兩嘢就有得食…
(之前見到做特價
所以買黎諗住做晚餐一家人分享
但係大老爺話佢返唔到黎食晚飯
所以整比我同隻豬仔做晏周…
多謝晒縷公大人!(ฅ'ω'ฅ) ~ ❤ )



先黎介紹一下大胃王小四因為怕食唔飽
所以是是旦旦整嘅是鬼但茄汁意粉…
(真係是旦到…相信我唔講你哋都唔知…
原來碟嘢係加咗茄汁嘅… (´///`;) )




好喇!
輪到我家大老爺精心炮製嘅主菜出場!
(有好嘢吔!耶耶耶 ~ ❀.:ヽ(´▽`)/ )




龍蝦做晏周
午餐食得咁豪
真係未試過呢! (*´╰╯`๓)♬
(咋咋淋多謝阿大老爺先 (♡˙︶˙♡) )




(≧∇≦)ノ 開餐咯!
襯熱剝個虾鉗比隻豬仔先 ~
(估唔到個鉗咁飽滿呢 ~ ♪( ´▽`) )
 

 

12 則留言:

  1. 雖然真係唔覺啲義大利粉有茄汁, 但同龍蝦配,齋食都開心。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔緊要,我已經買番盒龍蝦放雪櫃,下次佢一放假就可以即刻整黎食!<( ̄︶ ̄)>

      刪除
  3. 回覆
    1. 兩隻特價八十蚊,算係豪架喇!(≧∇≦)ノ

      刪除
  4. 好耐冇留言。你啲意粉又真係.....好彩有龍蝦做主菜!你就好啦,老公會預備午餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實小四我唔識煮嘢,我家大老爺唔想糟蹋咗 D 龍蝦,所以先出手咋 … 平時好少叫得佢郁架! (-__-;)

      刪除
  5. sweet爆~ 自己冇得食都要幫你哋預備埋午餐先返工~ 冇得頂~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁今次佢又真係抵讚嘅 ~~ ( ̄︶ ̄)b

      刪除
  6. 龙蝦做午歺、好富貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩隻特價八十蚊咁抵,咪豪下富貴下囉!(*´╰╯`๓)♬

      刪除