網頁

2014年4月10日 星期四

<相> 乜東東 … ( ̄∇ ̄)b

 
 
 
三月二十一日
大爺仔放學攞咗樣嘢返黎
話係學校派嘅 …  ( ´ ▽ `)ノ
(唔知係乜東東芫荽葱呢?
HEA? ( ̄︶ ̄) )
 
 
 
一打開!
哦!原來係計時沙漏黎嘅 ~~~ (๓´╰╯`๓ ) 
 
 
 
有咗呢個計時沙漏嘅幫忙
就可以幫隻豬仔控制沖涼嘅時間
相信可以慳番唔少水 \(´∀`=)  
(´⊙ω⊙`) 唔講真係唔知
原來响整體耗水量裏面
家居耗水量佔最多
其中以沖涼為首位添!!! ∑(◎_◎;)
 
 

除咗計時沙漏之外
學校重派咗一張淋浴時間記錄表
係比學生記錄低响三月二十二日

至四月十一日連續呢二十一日裏面
能唔能夠完成五分鐘內完成淋浴 (。●∀●。)
(重要寫低埋對今次活動嘅感想

同體驗添呢 ~ ✿✿✿ヽ(◕ε⌒* )ノ )
 
 
聽日係活動最後一日
重差聽日最後一次
我家大爺仔就可以完成咗呢個挑戰 \(◕ε ◕)/

(估唔到隻豬仔可以堅持咁耐呢…( ゚д゚ ; ) )
希望响往後嘅日子裏面
呢隻豬仔能夠保持住五分鐘沖涼呢個好習慣
一齊節水減碳
對抗全球暖化
幫地球伯伯降溫降溫!(✪ω✪)

12 則留言:

  1. 五分鐘?如果我可以廿分鐘內搞掂晒沖涼,洗頭,洗面,刷牙,抹身兼著衫,已經叻到爆。細個果陣試過夏天剝到盡量少衝入廁所,沖凍水涼,都可以五分鐘出返黎既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰五鐘只係計沖涼同洗頭,即係開花灑用水嘅時間,洗面刷牙抹身兼著衫嗰 D 唔計架!o(≧∇≦o)
      如果嗰 D 都計時的話,我諗我都要廿分鐘以上呢 … (◎///◎;)

      刪除
  2. 連埋洗頭,五分鐘一定唔得呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非嗰日要用護髮素,如果唔係我通常五分鐘內攪掂 ~ (。●∀●。)

      刪除
  3. 我個仔學校都有呢個活動, 不過係4月7號開始, 我直情無咗件事, 無計時...哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係被迫架咋,大爺仔攞到個沙漏之後,日日沖涼就話要計時(佢用沙漏,我用手機),沖完就走黎我度問我佢有無過五分鐘,小四見佢咁鬼認真,於是先 (被迫) 認真埋一份咋!(^///^)

      刪除
  4. 男孩子頭髮短,洗頭沖涼快好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭髮短的話,沖涼洗頭真係可以慳番唔少時間呢!o(≧∇≦o)

      刪除
  5. 五分鐘。。。。我實成頭泡走出嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔用護髮素,只係沖涼洗頭的話,五分鐘我可以架!(≧∇≦)

      刪除
  6. 俾我用個漏斗的話,我諗我會沖得c服得滯,忘記咗個漏斗已經漏完! wakakaka~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗嗰隻廁房有響鬧功能嘅計時器,會啱信毅媽你用多 D!嘻嘻 ~ (´ψψ`○)

      刪除