網頁

2014年4月25日 星期五

<相> 阿仔瞓晏覺嗰時做咩好?






而家過咗十二點
已經係星期五喇
終於都捱到大爺仔返學
(ノ≧∇≦)ノ 實在太好喇!耶耶耶!




話說復活節假期呢幾日
小四諗住襯隻豬仔瞓晏周嗰時
靜靜地走入房度刨番套戲… ( ๓´╰╯`๓)~♥ 
(咁阿老細瞓晏覺
小四蛇下吞下 POP 都唔過份唓
啱唔啱先? ( ̄∇ ̄*)b )


點知鑊鑊睇唔夠十五分鐘
就會有人走入黎…
「媽媽,你睇戲呀? (✪ω✪)」
「Σ(゚д゚ ; ) 係呀!但係套戲唔啱你睇架,
不如我哋出番去廳度玩囉!( *゚▽゚)ノ 」



唔…睇黎呢套戲
我諗都要成個禮拜先睇得完咯… (´╥ω╥` )

12 則留言:

  1. 可唔可以答,"係呀!但係套戲唔啱你睇架,不如你自己出番去廳度玩囉。" = )

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊有可能咁好彩走得甩先得架!(≧∇≦)

      刪除
  2. 回覆
    1. 係囉!重諗住可以蛇陣添……(^_^;)

      刪除
  3. 回覆
    1. (≧3≦) 係啦佢!攪到我幾日都未睇得完套戲…

      刪除
  4. haha~~~ 你應該放多部電視嚮隔離,播卡通片,兩母子齊齊蛇王啦! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 大蛇細蛇一齊打蛇餅,好橋好橋!(≧∇≦)

      刪除
  5. 回覆
    1. 係囉!唔知係咪升咗小學習慣無晏覺瞓,所以變成咁…(+_+;)

      刪除
  6. 我有時為追剧、会打發个女自己去玩 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. (≧3≦) 我家大爺仔好難攪,好難打發佢走架…頭痛頭痛!

      刪除