網頁

2014年4月14日 星期一

<相> 忙裏偷閒 ~ (✪ω✪)

 


某個星期六
小四襯大爺仔瞓晏覺嗰時
抽咗 D 時間出黎
砌下嘢輕髮一下 ~( ̄▽ ̄)~*  
(今次個標題叫做忙裏偷閒
查實應該叫做吞 POP 偷懶先啱 … 嘿嘿嘿 (●´艸`) )
 

(*´╰╯`๓)♬ 盒積木係貧友仔送
呢日終於可以開封咯!
小四最終用咗五個字先砌完 ~ ★\(◕ε⌒* )/
比你哋望望個製成品先
( D 積木好鬼細粒
砌到我眼都懞埋呢 … (◎_◎) )
 
 

雖然個公仔係立體
但係唔知點解
硬係覺得佢塊面好鬼扁咁 … (゚ ▽゚;)a
於是小四手痕痕
幫佢隻眼做咗個小手術
望落即時精靈晒 ~ ♦ (´⊙ω⊙`) ♦
(效果重好過幫佢割雙眼皮呢!嘻嘻嘻 ~ (´ψψ`○) )


(>▽<) 黎個手術前同手術後對照先
嗱!你哋老老實實同我講
左手邊定係右手邊嘅單眼仔靚仔 D 先?(´∀`=)

 
 
 

10 則留言:

  1. 當然係手術後啦,更加立體呢,點解唔同埋大爺仔一齊砌﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. D 積木比平時玩嗰 D 細粒好多,太細粒所以唔啱小朋友玩 (´⊙ω⊙`)

      刪除
  2. 用5個字就砌完都好快手呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我預計要半個鐘以上,估唔到比預期快咗!ヽ(´▽`)/

      刪除
  3. 整咗容真係似樣好多!小四好有藝術天份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個無牌整容醫生,至鍾意手多多攪攪陣架喇!o(≧∇≦o)

      刪除
  4. 好明顯係你嗰個仲似d啦!勁呀! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺整完隻眼似 D 呢 ~ (´ψψ`○)

      刪除
  5. 做手術后立体靚仔好多 !

    回覆刪除