網頁

2014年4月16日 星期三

<圖&相> 轉天氣…


 
 
 
近黎天氣又轉
我家大爺仔個鼻又開始黎料 Σ( ゚д ゚ ; )
朝朝必打番幾個乞痴
兼流番兩行鼻涕 …
(隻豬仔真係可憐咯…)
 
 
之前買比大爺仔嘅蟲草菌絲食晒
又係時候要去買咯… (-__-  )
(冬菇啱啱做特價
所以小四買咗包黎試下 (-////-  ) )

 
 
 
今次買嘢
送咗兩盒細嘅杞菊藍莓素
店員話對眼睛好嘅呢 ~~ (✪ω✪) ~★
(啱晒時時要用電腦嘅美姨
留番比佢先 ~ ( ´ ▽ ` )ノ )

 
 
 
今次埋單
要成差唔多三隻大牛 (((⊙﹏⊙)))
計落雖然除番開
每個月都係二佰幾蚊
但係一次過要嘔咁多
小四個心
就不期然咁赤赤痛…赤赤痛…赤赤痛咯… (╥ω╥ )

 
 

12 則留言:

  1. 我知小四洗幾多錢落大爺仔身上都唔介意嘅, 有用就得嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實我都係咁諗…(-///-)
      但係唔知點解,個心硬係好自然咁,自己响度赤赤痛咁唓…(╥ω╥`)

      刪除
  2. 咁打番多啲“斧頭”囉,wakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎都要好似你咁講,要出盡全力再加多把勁,狠狠咁打多啲先掂!嘿嘿嘿 ~~~ (´ψψ`●)

      刪除
  3. 一次過冇咗三張金牛,難怪傷心到要唱歌囉! *~*

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係三張金牛,係三張大牛即係仟五蚊,但係小四好少買咁貴嘢,所以咪赤赤痛囉……(╥ω╥`)

      刪除
  4. 蟲草菌絲有咩功效? 你覺得WORK 所以再入貨?

    回覆刪除
    回覆
    1. ( ̄∇ ̄*)b 佢話對鼻敏感好。係呀,食咗一排覺得有效所以再買。

      刪除
  5. 我生完之后都無端端得咗鼻敏感、食缘養坊虫草后即刻無事、不过吾keep住食、一停ヌ嚟过 @@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽老人家話生完之後體質會變架! ( ̄︶ ̄)
      我家大爺仔又係咁,唔食一排鼻敏感又會發作呢… (◎_◎;)

      刪除
  6. 我兩個仔都有鼻敏感, 真係work? 隻product叫咩名呀? thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得有效架,因為大爺仔食咗一排之後連一個乞痴都無打過,只係後黎我見好番咁多無比佢食,點知一轉天氣又再黎料…(>///<)
      個產品叫做「純蟲草菌絲體膠囊」,亦都可以問下個售貨員有咩可以介紹比你,多個選擇麻! (^__^)

      刪除