網頁

2014年2月13日 星期四

<相&圖> 係時候要還…



唔知大家重記唔記得
去年十二月嗰時
豆潤家發生嘅 瀨嘢… 事件呢?


話說自從單嘢之後
豆潤家繼續用住嗰部受傷嘅四奶
過咗個半月
終於等到甩之佬嘅新年套餐推出
(唉…真係等到我頸到長埋!(+_+ ))



個套餐一推出
小四就咋咋淋上網及及
睇下有無啱心水嘅
(個套餐可以揀電視機加多兩樣嘢
如果型號啱的話

真係抵過單買一部電視架!)


整爛咗大老爺個四奶
睇黎都係時候要還咯…
(一日都係自己衰
整爛部電視
唯有扑爛自己個豬仔錢罌
賠番部新嘅比大老爺咯囉…(TAT))



經過一輪揀選

最後大老爺情歸三星
於是小四搵咗日

挾埋大老爺落門巿度望下實物
順便問下詳情咁…

(之前小四打咗去三星度問
而家嗰個掛牆架唔啱洗

一定要換個新嘅
於是咪挾埋大老爺落去問清楚囉)



好彩問清楚咋
原來安裝部唔會幫我哋拆咗個舊架
(佢哋話係公司規定
就算我哋比錢佢都唔幫手拆咁話喎 (@_@;))
一定要我哋自己拆咗架
先通知佢哋再安排上門安裝
(吓?咁麻煩架!
 (=_=# ))
大老爺即刻縮沙

結果買唔成 Orz


查實

以大老爺扭扭擰擰怕麻煩嘅性格
睇黎小四個心肝命掟
應該重有大把時間

可以陪住小四咯…嘿嘿嘿嘿


15 則留言:

  1. 心肝定豬仔錢罌大命不C,必有後福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家多番少少時間可以存肥阿心肝定,希望到時買完部新電視重有錢剩啦~(≧∇≦)

      刪除
  2. 大老爺錫住你個心肝定...哈哈哈 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 錫鬼錫馬,佢想買部貴 D 嘅,一嘢攞我心肝定命就真!(-__- #)

      刪除
  3. 講來講去,無講大老爺錫小四?????,

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉…你幫襯咗豆潤之家咁耐,都唔知我家大老爺份人咩?邊有咁好先得架佢!(-__- #)

      刪除
  4. 一舖過,唔駛再煩都好。你而家又諗,幾時又要還﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實我想佢快 D 買,但係又唔係好捨得阿心肝定…真係好茅盾囉…(+__+)

      刪除
  5. 年年我都有留意福祿壽,啱使真係抵好多㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為電視係 mang 哂啲電線就得添~~~

      刪除
    2. 因為我哋部電視係掛牆,所以麻煩好多囉…(@_@)

      刪除