網頁

2014年2月21日 星期五

<相&圖> 終於要還咯…



話說星期日嗰晚
大老爺走黎同我講

佢啱啱買咗視電視
(吓?買咗?重啱啱添?(@_@"))
話會响星期二送黎同安裝添喎…
(星期二咁快?!(+__+) )
叫我記得記得
一定一定要比番錢佢 (# ̄m ̄)


放心!我小四牙齒當金洗
我話過賠比你就一定會賠嘅
只不過大老爺去買電視都唔叫埋自己
攪到小四有種
似比人老笠嘅感覺咁唓…哼!(# ̄m ̄) )






星期二我家大老爺放假
大老爺拍晒心口
話電視 D 嘢佢負責喎
於是乎小四
大安旨意匿埋响房度休息下
(雖然小四好鬼疏乎
但係唔知點解
硬係覺得有 D 唔對路咁 …(・_・;))


好喇!
等小四介紹一下先
佢就係新四奶喇




唔知點解

見完個新四奶之後
小四更加覺得
今次大老爺撇低自己去買電視
肯定係有陰謀
重要好肯定係大陰謀嗰隻 \(◎o◎)/
於是周圍望下及下
終於比小四發現到…( ゚ Д゚)
(你個大老爺真係奸到出汁!
我淨係話賠個電視比你咋喎 (╯°□°)╯︵ ┻━┻ )



16 則留言:

  1. 哈哈哈哈部藍碟機有無入埋你數?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係入埋我數啦!(>_<)
      我講咗會預八千出黎買新電視,而家部電視加埋藍碟機只係七千五,佢話幫我慳咗五嚿水!呢個大老爺真係呢……@#&!?/(=皿=)

      刪除
  2. 應該扣番起五百蚊,唔好咁順灘,次次出奸招咪弊

    回覆刪除
  3. haha.... 你兩個呢.... 真係有情趣﹗
    四奶好豪華咁喎﹗豪宅一樣,你做少奶奶囉﹗

    回覆刪除
  4. haha....藍碟機都入你數....真慘 ! 不過加$500 咋喎, 抵啦 ! (哈哈, 其實我唔知價亂UP 的)

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實我同你一想都係唔知價…(^///^)
      我唯一一樣知嘅係…我比人屈咗部藍碟機…(# ̄m ̄)

      刪除
  5. 你家大爺想側側膊唔多覺 wakakaka~
    下次你又用返同一招買你心頭好 he hee~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 D 心頭好好鬼 CHEAP 架咋!今均真係蝕晒底咯…(@__@)

      刪除
  6. 哈哈,小四.妳有冇要求加人工呀,以後要對四奶好D啦,知無,

    回覆刪除
    回覆
    1. 我時時打爛嘢,唔扣我人工都偷笑啦,重邊敢叫佢加人工呀! (>////<)
      一定一定,如果大吉利是真係再整爛多次,小四真係賣身都唔掂…(@__@)

      刪除
  7. 藍碟機其實係樽豉油黎,隻大雞係之後買既碟呀!條數好襟計,不過今次應該唔駛入你數喇卦? ^^!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉!藍碟機平唓,嗰 D 碟先攞你命麻!一兩隻已經係部機嘅價錢黎咯 … (=皿=)
      今次已經入咗我數喇 …嗚嗚嗚 … (TAT)

      刪除
  8. 小四..過黎睇妳張相,

    回覆刪除