網頁

2014年2月24日 星期一

<相> 某日早餐…


  


話說某朝
我家大爺仔話無咩胃口
又唔想出街

(隻豬仔話唔想食湯粉
又唔想食餅乾
真係攪到小四頭都大埋…(+__+") )

 
最後小四決定……整班戟
但黎個小小特別
就係加我家大爺仔至鍾意嘅朱古力奶整
(之前試過加牛奶整
食落味道會香 D
今次加朱古力奶
唔知會唔會又好味 D 呢?HEA?)
 
 

一開始
心急小四即黎個雙龍出海
(隻豬仔無胃口唔餓咋
小四我超好胃口超肚餓架! (>///<) )

 

等緊班戟熟嗰時
無無聊聊發現
嗰兩撻班戟有 D 似…
咋咋淋加兩筆先
 (你哋話似唔似
熊貓嗰兩個黑眼圈呢?哈哈 \(^O^)/)
 

一時貪心加埋一時分心
結果煎到咁個衰樣…噢撈
(煮嘢真係唔心急得!(=_=;) )
 
 

好!再接再厲!
努力加油!
(較細火 D 試試先 \(^○^)/ )

 
 
耶!成功喇!
 

幾靚女呢 ~
(*°∀°)=3
 
 
再黎多次
( (*°∀°)=3 都係靚女黎呢!)

 
 
攪攪陣整靚靚上碟先 ~
呢碟係我家大爺仔嘅 (≧∇≦)

 
 
呢碟特別加咗黃金奇異果
係小四嘅 (≧∇≦)
(唔係小四懶健康要加水果
而係 D 黃金奇異果買咗好耐
唔食就爛喇…嘻嘻 (^///^;) )
 
 
好咯!開餐開餐! <(^O^)>
 

攪咗咁多試咗咁多
小四同大爺仔始於都係覺得
簡簡單單淨係加煉奶就至好味喇!
( Yummy Yummy ~ (^ω^) )

24 則留言:

  1. 我有時都會整班,加戟煉奶味道好D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到簡簡單單加煉奶,反而係最好味道!

      刪除
  2. 小四你嗰個似隻八爪魚,應該擺八塊KIWI喺下面。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢好鍾意呀!一口氣食咗三塊忝呀佢!(≧∇≦)

      刪除
  4. 媽媽咁有心機整,大爺仔一定LIKE爆呢個班戟 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻豬仔鍾意到一口氣食咗三塊添呀!(≧∇≦)

      刪除
  5. d班戟賣相好得呀!可愛又好味,正呀~~~ (≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 賣相靚 D 先呃到小朋友食多 D 麻… (>///<)

      刪除
  6. 好吸引~~ 用朱古力奶整好唔好味呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家大爺仔就話好味,我就覺得甜咗 D …

      刪除
  7. 回覆
    1. 攪到面皮幾尺厚嘅小四都面紅添…(>///<)

      刪除
  8. 嘩,好掂呀!特別喜歡curly hair C9 look !

    回覆刪除
    回覆
    1. curly hair C9 look 呢個名好攪笑呀!(≧∇≦)

      刪除