網頁

2014年2月15日 星期六

<相> 情人節節目~



前晚大爺仔瞓咗
小四畫緊情人節賀圖嗰時
大老爺同我講
話佢聽日放假
( \(≧∇≦)/ 吓?聽日?

情人節正日黎喎!咁好?)
小四即時心情大好
本來差唔多完成嘅情人節賀圖
都決定唔要
畫過幅執靚靚嘅

(真係幾驚畫唔切
呼!好彩唓 ~~ ("^∀^)=3)
 

記得由拍拖到而家結婚17周年
咁多年黎嘅中/西情人節
大老爺都要返工
重差唔多年年都要加班 (=__=)
試過好幾年未能夠响十二點前趕返屋企
唯有响電話度同小四講聲情人節快樂…(T__T)
講番今年先
今年就發達咯!亨利有假放
耶耶耶~~~ <(≧∇≦)>



情人節正日
襯大爺仔要返學
黎個速遊先

今次目的地係多嘢食嘅九龍城
GO GO GO!!(^V^)!



九點右左去到九龍城
諗住先去添財記度吔熱粥食炸兩
點知去度先知結咗業…噢 (@_@)
( 唔怪得 1 月中行經呢度
門口排晒長龍啦 \(◎o◎)/ )

匆匆吔個早餐
再同大老
爺拍住拖周圍行
咦?咁多人嘅?(=□=;)

( 舖頭阿姐話佢哋係買包架喎…
( ^3^)
情人節買包咁得意?)
 


之後去咗甩之佬買生虾刺身
跟住行咗去城南道泰國雜貨舖度
買生虾刺身汁…
(=□=;) 嘩!呢邊重多人
唔通又有咩節慶?

 

行完八完再望下
成十一點咯
係時候要返豆潤家咯
 
夜晚收到
大老爺同大爺仔送嘅情人節禮物
(係咕咕力火鍋套裝黎 ~~

多謝晒  ( ^_-)~♥♥♥ )

 


 

18 則留言:

  1. 講多句情人節快樂,健健康康,萬事順利。

    回覆刪除
  2. 情人節正日可以同亨利拍拖,戥妳開心,呢個情人節妳真係好快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次係大老爺第一次响情人節正日放到假,小四真係真係好開心呢!
      \(^o^)/

      刪除
  3. 一齊十七年仲有禮物收, 開心呀!
    我屋企近九龍城, 返親香港都會去吓添財記。 好奇怪我次次去個阿嬸都同我講英文哈哈哈。 細佬食過一次蟑螂頭, 之後無再去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我直頭偷笑添啦,本來諗住咩禮物都無架麻(≧∇≦)
      Lala 你個樣鬼鬼哋,梗係同你講英文啦!
      曱甴頭?咁曱甴身呢?唔通…比你細佬食咗…⊙_⊙

      刪除
    2. 我諗老闆娘以為我係泰國人。

      刪除
    3. 邊有咁白淨嘅泰國人架!(≧∇≦)

      刪除
  4. 回覆
    1. 今次份禮物啱晒小四心水,真係好開心呢 ~ (≧∇≦)

      刪除
  5. 潮發睇來係雜貨舖,買咩包呢吓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 間嘢好似係買潮州嘢,本來小四都想問下阿姐買咩包,但係阿姐太忙,費事煩佢咯…(^∇^)

      刪除
  6. FEEL到晒你好冧啦﹗祝你日日都咁冧呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你日日冧到爆!\(≧∇≦)/

      刪除
  7. 小四這個情人節真係開心喇, 有大老爺陪拍拖.

    回覆刪除
  8. 你地今年情人節真快樂啊!禮物又sweet~~ ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. \(≧∇≦)/\(≧∇≦)/\(≧∇≦)/ 真係好快樂呢 ~

      刪除