網頁

2014年2月10日 星期一

<相> 開齋…



新一年啱啱開始
估唔到咁快
初六就黎開齋…orz

今次又係食嘢唔做嘢
肥婆小四又黎打爛嘢
重要比我家大爺仔發現
闊佬咁贈咗我一嘢…(ToT)

 

12 則留言:

  1. hahahaha.....睇嚟小四的破壞力真係驚人 ! 不過舊嘅唔去新嘅唔來 ! 花開富貴呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不認不認還須認…响破壞力嗰方面,小四真係幾勁下…(>///<)

      刪除
  2. 話咁快是✿2Ѽ14✿大年初十一❀•*¨今日勁凍呢•*¨齊齊保重喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日真係好凍,你都保重呢 ~ (^__^)

      刪除
  3. 大爺仔發現,小心整親啊.....如果你都唔知,咁點爛㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實係我唔小心打爛,之後叫咗一聲,大爺仔就問「媽媽係咪又打爛嘢?」(≧//≦)
      放心,除咗開飯嗰時要隻豬仔入廚房幫手攞碗攞筷子,平時我唔比佢入廚房㗎!( ̄∇ ̄)

      刪除
  4. 忘記結婚紀念日,情人節要好好慶祝,

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢 D 大節日大老爺要返工,有時候重會加班添,應該得我同大爺仔慶祝咋… (-__-)

      刪除