網頁

2014年2月27日 星期四

<圖> 無閂嘅廁所門…(上集)




話說幾日前
小四發現大爺仔沖親涼
都會唔閂廁所門 (-_-")

問親隻豬仔
佢都會响度 EE 哦哦
話自己唔記閂喎…
(唔記得?
係真唔係呀你…(=_=) )




尋晚又係咁 (@_@;)
於是小四走去
幫手閂埋度廁所門
點知閂咗一半未夠
大爺仔就响度大叫

「<(◎o◎)> 媽媽唔好閂門呀!
你一閂門
廁所隻魔鬼就出黎架喇!」

 


噢撈!
睇黎有人又開始亂諗嘢咯…(@_@)
襯而家隻豬仔重未諗壞腦
要咋咋淋諗辦法先得

要快!(>_<)
 


<待續>


14 則留言:

  1. 哈哈哈哈太可愛喇。邊個小朋友都會經過呢個階段。我經歷咗成卅年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實…我而家重經歷緊…醜屎鬼 (>///<)

      刪除
  2. 佢係邊度聽見話會有厠所魔鬼o既呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好老實咁同我講,話佢自己諗嘅…(=_=)

      刪除
    2. 亂咁諗嘢,正儍豬豬o黎

      刪除
    3. 好嘢又唔見佢諗,就係時時諗埋 d 恐怖嘢嚇自己,又嚇埋佢老媽我…(TAT)

      刪除
  3. 小朋友O既幻想世界真係可以好天馬行空 哈哈~
    曾幾何時,我細個都係咁自己嚇自己(-_-" )

    回覆刪除
  4. 大爺仔最近有冇睇過d有講魔鬼既戲呀?
    我又係唔睇得恐怖片,會成日諗住架~~ (>_<)

    回覆刪除
    回覆
    1. 無睇過喎,所以唔明點解隻豬仔會有咁恐怖嘅諗法…(=_=?)a

      刪除
  5. 我個仔都係咁喎!!!! 話閂門就有鬼!!! @_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔明白佢哋點解會無那那有呢個諗法…(-__-")

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢話自己大個仔,唔洗小四同佢沖涼喇…(TAT)

      刪除