網頁

2014年3月24日 星期一

<相> 牙仔痛…




呢幾日阿仔話唔想食嘢
一味話牙仔痛
但又唔肯開口比小四睇 ( ゚__゚ )
氹咗幾日
終於肯開口咯


一望 Σ( ̄ロ ̄lll)
噢賣桔!點算呀? (@__@)


隻牙生到咁
唔…唔通…要小四
幫佢剝咗隻乳齒先掂?(* ゚ロ ゚)   驚驚驚…
而家只係諗一諗
小四都已經覺得好恐怖 (+﹏+;)
重係咁打晒冷震…
剝牙我唔掂! (⊙﹏⊙)
都係等阿一家之主
我家大老爺放工返黎
問下佢幾時得閒
預約佢幫隻豬仔剝咗隻牙仔好咯…

16 則留言:

  1. 大爺仔隻乳齒未鬆咩? 我仔都係乳齒未甩就長出恆齒, 但恆齒生到一半, 乳齒就自己甩了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬆架喇,但係佢話痛所以食襯嘢就住就住。如果自己甩就好咯…我好鬼驚要同佢剝牙架 (⊙﹏⊙)

      刪除
  2. 自己唔敢整就搵醫生攪,好小事,咪嚇親個仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要我做足心理準備,就可以同佢整架喇!
      只係事出突然,驚一驚咁唓…(+﹏+;)
      我隱藏得好好,無嚇襯隻豬仔 (^__^)

      刪除
  3. 我細個換牙時驚到死架!希望大爺仔勇敢過我十倍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻豬仔要勇敢過你十倍,咁我咪要勇敢過你佰倍囉!因為準備同佢剝牙仔麻…(+﹏+;)

      刪除
  4. 其實如果隻牙已經開始鬆,就要更加多啲搖鬆佢,咁可以自己剝,唔駛俾錢牙醫賺,但唔得就梗係要睇牙醫啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜大爺仔食嘢特登就住,又唔肯自己搖多d,連人哋睇下都唔係好比 …(@﹏@;)
      隻豬仔驚剝牙,帶佢去牙醫度可能佢重驚,反而响佢熟識嘅屋企度同佢剝,可能佢會鎮定D,知道係小事黎。

      刪除
    2. 所以咪要同講,唔想睇牙醫,就要自己搖多啲隻牙,以前啲小朋友,個個都係自己搖甩啲牙o架啦

      刪除
    3. 有同佢講,佢話一掂佢又痛,好鬼驚喎!
      唔知係咪响學校度接收到有關甩牙嘅恐怖嘢…(@﹏@;)

      刪除
  5. 噢! 我都打冷震! 快啲睇牙医、有止痛藥食会好啲架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 牙醫就唔諗住睇喇,呢幾日同佢做下心理輔導,遲 D 自己郁手同佢剝!(+﹏+;)

      刪除
  6. 其實唔駛剝的。牙仔夠期的話,佢的牙腳就會自然溶咗(或者叫做「被吸收咗」,咁上下啦﹗)。無咗牙腳係牙肉,佢好自然就會甩。但牙腳仲係好長的話,剝會好痛呢﹗
    所以,唔水急,一切順其自然就可以﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦!多謝河媽講解,原來係咁嘅… \( ´▽`)/

      刪除
  7. 就換牙,好緊張呀!希望好快會自動甩,唔駛自己郁手啦! (≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,最好佢自動甩就最好咯…(^__^)

      刪除