網頁

2014年3月10日 星期一

<圖> 無閂嘅廁所門…(結局篇)




下集講到
我家大爺仔沖親涼都唔閂廁所門
原因係隻豬仔認為一閂門
廁所隻魔鬼就會走出黎…(=_=;)
於是乎小四搵咗
大爺仔至鍾意嘅反斗奇兵貼紙出黎
貼咗响浴屏嗰度
黎陪住大爺仔沖涼…(^__^)
(大爺仔加油呀!唔洗驚架!
班貧友仔同爸爸媽媽
都會支持你架!\(^o^)/ )



只係幾日
就已經見到成效成
(實在太好喇!耶 ~~~ \(≧∇≦)/ )
而家隻豬仔沖親涼
都記得閂廁所門咯
真係好咯 ~~~ (TAT)

16 則留言:

  1. 小四你哋做父母做得好好呀, 咁就解決咗問題。 有時我哋覺得好似好傻嘅恐懼, 對小朋友其實係好大件事, 處理得唔好有陰影就弊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個嗰時都試過類似情形,好明白大爺仔嘅感受,比恐懼嘅折磨真係好慘架!(>_<)

      刪除
  2. 大爺仔幾歲開始自己沖涼呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. K2 開始自己沖,洗頭就要人幫手,轉咗溫熱水爐後就全部佢自己攪掂。

      刪除
  3. 呢個方法真係好好!我阿女有段日子沖涼都唔敢閂門,嗰時我每次都在廁所門口同佢傾下計唱下歌仔幫佢壯下膽,不過都無小四你嘅方法咁好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大爺仔細個嗰時唔敢自己去廁所,小四試咗好多方法,最尾先搵到呢個方法 O(∩_∩)O

      刪除
  4. 大爺仔好独立呀,K2已学会自己沖涼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢獨立係因為小四係個懶鬼媽媽…(-__-;)

      刪除
  5. haha~~~ 你畫一家三口套衫好鬼正!好似呀~~~ XDXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我自己都好滿意呢 ~~~ (≧∇≦)

      刪除