網頁

2014年3月20日 星期四

<相> 某日午餐 ~



我家大老爺一放假
豆潤兩老就會出動
周圍飲飲食食 ~( ̄▽ ̄)~*


話說某日兩老又出動
今次係出動去試下
我家大老爺想試咗好耐嘅咖哩飯
(個咖哩飯好特別
阿亨利話一定要試一次咁話 ㄟ( ̄▽ ̄ㄟ) )

 

個飯啱啱送到
未開動前
先攞部手機出黎餵一餵先

( ( *゚ロ゚) 個咖喱飯大到好似坐富士山咁
所以叫做富士山咖哩飯
真係夠晒特別!  )



影完第一張相
影緊第二張嗰時
有人有所行動…(◎_◎;)
( 你個大老爺
唔等埋人哋就食先!
衰到屎!(-"-怒) )



唔影咯

咋咋淋放低手機開餐先
( (* ̄m ̄) 因為如果小四再影嘅話

相信個飯一定會比阿某人食晒
飯都唔會留番粒比我吔… )


20 則留言:

  1. 我都好鍾意食咖哩~~~
    一個飯兩個人分咪唔飽囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個飯份量好多,我同大老爺一齊食都清唔晒!
      但對胃口趣好嘅你,就可能分量啱啱好 ~ 嘻嘻 (*^3^)/

      刪除
  2. 嘩~好大碟,忽然又明妳典解叫自己做肥嘢,哈哈~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎!比你知道咗個真相添…(+__+;)

      刪除
  3. 個咖哩飯幾特別喎!好大碟呢

    回覆刪除
  4. 嘩! 個飯好大呀! 咖喱、蛋、腸仔、全部係我至愛 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 個飯裏面重有吉豬同煙肉,樣樣我都好鍾意架 (≧∇≦)

      刪除
  5. 嘩~!!!個咖哩份量真係好夠份量呀(๑´ڡ`๑)
    手機未餵得飽,大老爺已經爭住食 wakakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,我影咗兩張就要停手,咋咋淋飛撲過去同大老爺度爭食咯!(≧3≦)

      刪除
  6. 抵食夾大件呀,見到都流晒囗水。

    回覆刪除
  7. 嘩好大碟啊 ! 看樣子餸多過飯 , 睇見都流口水了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. (/^3^)/ 真係好大碟架,所以要同大老爺一齊食囉!

      刪除
  8. 嘩,碟飯好澎湃喎!正~~
    頂頭係咪有隻煎蛋添呀?

    回覆刪除