網頁

2015年11月26日 星期四

<圖> 做奸角…



話說親子關係之中
大老爺時時都做好人
小四就要做下靶
被迫做奸角…
( 話時話…奸角…
大老爺真係巧似一次都茅做過… )




只係唔知典解
有時一諗到
同大爺仔嘅親子闗係
會因為咁而被破壞
可能令到大爺仔開始討厭小四
小四個心就不期然有啲痛…
痛到有啲想喊…
( 呢啲痛…相信係做媽媽嘅
先至會明白… )


8 則留言:

  1. 小朋友吾記仇架! 上星期我至问個女開火、佢好硬頸係都吾認錯、結果我要佢面壁思过15分鐘、等佢泠靜完再同佢講、吾夠5分鐘就有講有笑、佢最鐘意嘅仍然係我! 所以你可以放心啦!

    回覆刪除
  2. 只要合理,不說惡言,不傷孩子自尊心,孩子始終會明白你的教謝。大爺仔長大了,會跟你的方式教孩子啊﹗
    所以,不用擔心,理直氣壯。但是,對小孩子嘛﹗理直,加多點堅定和溫柔。效果奇佳﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝博師奶寶貴意見!
      小四會同大老爺溝通多啲,希望教大爺仔時能有共識,行動能一致,相信假以時日親子關係一定有所改善。

      刪除
    2. 小四, 有趣的你,有豐富的幽默感,是非常寶貴的,我很欣賞你呢﹗
      風趣幽默用在建立關係上,很有用啊﹗多多發揮吧﹗
      禾覺得你係得架﹗茅攪錯啊﹗

      刪除
  3. 唔會嘅~~
    小朋友過後就冇嘢架啦~ 佢會明白你的苦心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都相信大爺仔會明白,雖然唔知幾時…^^

      刪除