網頁

2014年9月25日 星期四

<圖&相> 甩牙仔 Σ( ° △ °|||)︴

 
 

記得三月尾嗰時
我家大爺仔下面門牙隻恒齒生咗出黎
但係隻乳齒就重未甩
攪到小四都唔知典算好
 
好彩有扑友仔教路
小四先無咁驚咋 (∩´﹏`∩)
 
 
幾日之後真係如扑友仔所講
隻牙仔開始越黎越鬆
鬆到差啲啲就甩咁滯 (⊙﹏⊙)
於是小四輕輕咁幫咗一把
隻牙仔終於成功脫離
真係可喜可賀!(⊙0⊙)
 
 
但自此之後
啲牙仔開始水靜河飛
無晒動靜…(ㆆдㆆ)
到咗 9 月頭
大爺仔又同我講
話佢下排另一隻門牙又開始鬆
(計落原來隔咗成六個月咁耐呢 ( ° △ °|||))
响前幾日凌晨四點嗰時
嗰隻牙仔無聲無息咁
自己甩咗 ヽ(≧∀≦)ノ♥  
(第二朝隻豬仔話佢瞓瞓下醒咗
手多多扣佢所以整甩咗喎… (´∀`; ) )
 

點都好啦
希望之後隻隻牙仔
都好似今次嗰隻咁
識自動波自己甩就好咯 ( ๓´╰╯`๓) ♥
 
 
 
 
 

6 則留言:

  1. 勇敢的大爺仔。我細個牙鬆驚到唔咁食嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. (●´艸`) 估唔到 Lala 你咁細膽呢 ~~
      好彩佢咁勇,唔洗小四幫手,如果唔係就屎咯… (∩´﹏`∩)

      刪除
  2. 我之前都有儲個女啲牙,不過早前丟咗了

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都儲咗好耐呢!(´∀` )
      我就諗住先同大爺仔儲起,到佢大咗再交比佢,等佢自己決定丟唔丟。

      刪除
  3. 我個女呢半年突然掉了5隻牙呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Σ( ° △ °|||)︴半年五隻咁多?我以為會幾個月一隻咁咋……

      刪除