網頁

2014年8月5日 星期二

<相> 幾日前…

 
 
 

話說上星期
豆潤兩老去咗做身體檢查
(小四未曾試過身體檢查
所以心情好鬼緊張 … (⊙﹏⊙) ) 

由於嗰日好多人
大部份時間都係等等等
足足用咗三粒鐘先攪掂!


 
隔咗咁耐
今朝先發現
隻手度有條印响度…
(咦?抽血會有印嘅咩?

我都無留意到添 … Σ(゚Д゚; ) )
 

 

研究咗條印一輪
係時候要收拾心情
上網幫大爺仔睇分班
跟住開工印你寶包書喇!
各位請呀 ~~~
( 咁大包書
唔知幾時先包完呢?HEA?… ( ° △ °|||) )

20 則留言:

  1. 你太緊張...所以隻手度有條印响度...好快就冇問題呢...過幾天呢

    回覆刪除
  2. 用盡心機...好快就包哂D書喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗一個鐘就包晒喇!o(≧∇≦o)

      刪除
  3. 。❉♦。☁*゚話咁快又晚安 laa*☾。゚
    █▀▐▀█▐▀█▐▀▄░█▌▌█▐▀▐░▌▀█▀
    █▐▐░█▐░█▐░█░█▐▌█▐▐▐▀▌░█
    ██▐██▐██▐█▀░█░▌█▐█▐░▌░█。。゚♡

    回覆刪除
  4. "研究咗條印一輪",哈哈哈哈,係埋血管嚟?
    偉發書局??莫非小四係我鄰居?
    細個一到要包書就唔開心,知道就嚟要返學。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有扑友仔話係抽完血嘅印黎喎!小四咁鬼厚肉,血管邊有咁易突出黎比你睇到先得架 … 嘿嘿 (´ψψ`●)
      Σ( ° △ °|||)︴遮成咁你都估到係邊間書局,Lala 真係勁勁勁!
      同你做鄰居就好咯,可惜唔係呢 … ( ̄  ̄;)
      我就剛剛相反,要包書即係有新書用唔洗執阿哥啲舊書,直頭開心到飛起 ~~ ヽ(≧∀≦)ノ♥

      刪除
  5. 回覆
    1. 哦!等我即刻去搽先 ~ ヽ( ̄д ̄;)ノ=3=3

      刪除
  6. 話時話, 我都未包書添...... 我諗住買書套就算喇, 懶得就懶~~~ 呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!用書套可以慳番好多時間呢 ~ (´∇`)b

      刪除
  7. 回覆
    1. 唔驚唔驚,重有大把時間!d(d'∀')

      刪除
  8. 回覆
    1. 真係好耐無見包大人你喇!歡迎歡迎 ~ (≧∀≦)ノ♥

      刪除
  9. 回覆
    1. 係囉,小四重未同大爺仔收拾好心情添… <(>O<)>

      刪除