網頁

2014年5月30日 星期五

<相> 再挑戰 ~~


 
 
 
話說上次
小四砌咗個大眼仔 (ノ´З`)ノ***
( 單嘢可以黎呢度重溫番 (o'∀≦o)
 
 

大爺仔見小四識砌
於是叫小四幫手
砌埋佢嗰盒 … (´⊙ω⊙`)
( (っˊ∀ˋc) 豆潤家一家三口
每人都收到一盒迷你積木仔呀 ~ )
 
 
 
是日夜晚
襯大老爺同隻豬仔落街買嘢
小四咋咋淋開工 ヽ(≧∀≦)ノ
好快就砌好喇!
( ๓´╰╯`๓)♥ 黎張合照先 ~~
(有請 IRON MAN!耶 ~~ )
 
 
 
 
今次用咗四個字就砌完
比起上次砌三眼仔
足足快咗一個字咁多   
究竟點解呢?HEA?
( 唔知會唔會有扑友仔心水清
估到點解呢? (´ψψ`●)  )
 
 
 
 
估唔到唔緊要
你哋睇咗下面張相
就知點解架喇 … ( ̄▽ ̄)b
 
 
 
鬼咩!
IRON MAN 細過大眼仔咁多
梗係砌得快啦 ~~ (∩´﹏`∩)



 

12 則留言:

  1. 小四你上次砌嗰隻係大眼仔,唔係三眼仔呀!haha~~ (不過其實我都周不時講錯,wakaka~~ )
    我都好like呢d迷你lego,好玩呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. (>///<) 打錯咗添!醜屎鬼呀呀呀呀 ~~~
      咋咋淋即改番,毀屍滅跡先!嘿嘿嘿 (´ψψ`●)

      刪除
  2. 回覆
    1. 細個嗰時無得砌麻,而家可以砌番夠本!(●´ω`●)ゞ

      刪除
  3. 細粒過大眼仔,真係好無face

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到,兩個體形差咁遠呢 ~~ ヾ(。・ω・。)シ

      刪除
  4. 叫大爺仔一齊砌嘛﹗
    不過,媽媽就要好有耐性﹗唔係,好易火﹗haha....

    回覆刪除
    回覆
    1. 耐性呢樣嘢…小四好似係長期缺貨… (●´艸`)

      刪除
  5. 我覺得好難砌, 因為太細粒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉!細粒到屎,睇到我眼都懞埋…(@_@;)

      刪除