網頁

2014年1月3日 星期五

<圖&相>出動!

 
 
又輪到一年一度一人一花
即係又到豆潤家
攞你命三千小四出動嘅時候喇…噢…
 



小四真係好唔想參加
真係好唔想…
因為…

 
結果好似年年都一樣…
只係差別在時間而已…唉…
一人一花好快就瓜…

22 則留言:

  1. 唔關你事。係佢命薄咋﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我D磁場大勁,唔係棵棵植都頂得我住…

      刪除
  2. 真係感同身受~~ ^~^
    我棵而家仲捱得住,但好似冇長大過咁囉! @@
    家陣日日同佢照書枱燈(屋企矛太陽光照入屋),吊命中…… *~*

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 多謝 EE 打氣!
      睇黎我都要惡補一下種植嘅知識先掂 … -__-

      刪除
  4. ╔╗╔╗╔╗╦╗ *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ║╦║║║║║║ •*¨*ʚïɞ
    ╚╝╚╝╚╝╩╝ 享受一切美好•*¨*❀

    回覆刪除
    回覆
    1. 同大爺仔一齊觀察盤植生長又幾美好嘅 (≧∇≦)

      刪除
  5. 回覆
    1. 實不相瞞……查實我係連仙人掌同空氣草都會種死嘅人黎……(>_<)

      刪除
  6. 同我家中一樣,養親盤栽都屎

    回覆刪除
    回覆
    1. 種親咩都屎,攪到我都唔想再參加落去…唉…

      刪除
  7. 最近我都種瓜咗盆玫瑰呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我…我…我連亨利送比我嗰盆仙人掌同空氣草都種屎埋添咯…TAT

      刪除
  8. 我種瓜咗盆連名都記不的花﹐昨天打算再買,看了得久還是放手算了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都暫時唔敢再買黎種住咯,睇下搵唔搵到 d再易種同易打埋嘅先再算 ╮(╯_╰)╭

      刪除
  9. 我個仔果棵攞獎呀.............係買返黎架..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪老婆包照顧棵嘢架?勁喎!Y(^_^)Y

      刪除
  10. 小四, 我同你一樣, 都係種乜瓜乜, 仙人掌都不能幸免 ! 但出奇地, 今年這盤一人一花, TOUCHWOOD, 仲健在呀, 今次落重本, 晚上照燈, 如果2月尾有花, 阿仔可以拎返學校參加比賽, 希望成功啦! 但, 因為屋企無陽光, 所以進度好慢, 唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 進度慢唔緊要,至緊要二月尾嗰時攞到返學校麻 (≧∇≦)

      刪除